Thursday, 15 June 2017

THE WEDDING ALBUM FINALLY ARRIVED



Untuk baca entri terdahulu Senangnya Kahwin Luar Negeri, sila kompang di SINI.

Setelah 6 bulan majlis perkahwinan anak lanang penulis yang itu, akhirnya album perkahwinan beliau telah pun tiba.



Blog bukanlah hakmilik kekal.







Gambar-gambar dari salinan lembut (baca, softcopy):

18 comments:

  1. Cantiknya color merah tu.. saya suka.. ;)

    ReplyDelete
  2. Wah ada zapin.. saya suka saya suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade je zapin kalo ade bajet., hehe2

      Delete
  3. lawo pulak tgk baju pantin merah tuh...
    sesuai jgk bt color utk baju raya thn dpn ni hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat langsir rumah pon bole mkcik Dana kannn,, hahar2

      Delete
  4. Wow cantik..
    Bagai pinang dibelah dua..
    Sedondon Wak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah., timekaseh cikKak Leez tuuh., ;p

      Delete
  5. Memang cantik gambar-gambarnya. Wak sendiri ke yang ambil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdelah, wak kan bapak pengantin mana leh pegang kamera., hahar2

      Delete
  6. Cantik hasil gambar ๐Ÿ˜๐Ÿ‘ Terang & jelas, menyerlahkan pasangan pengantin

    ReplyDelete
  7. wah merah pak ngah... dari jauh dah nampak pengantin...hehehehe pak n mak pengantin pun cun lagi tu...hehehehe

    ReplyDelete
  8. Sama cantik sama Padan pengantinnya.. selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  9. Terlambat ucap..tahniah dapat menantu..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly